Spara 10 %* på lektorn med rabattkoden: TORN10 och ta del av våra exklusiva Early Black Week-erbjudanden!

Beställning

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Varför är det nödvändigt att lämna ett telefonnummer?

På grund av sin storlek levereras våra lekställningar inte med en konventionell pakettjänst utan med en lastbil med lyftplattform. För att komma överens om det perfekta leveransdatumet med dig kommer speditionsfirman att kontakta dig per telefon. På så sätt ser vi till att du är hemma och att din lekställning kan levereras i tid.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Är det möjligt att beställa från FATMOOSE på telefon?

Din beställning kan bara göras online via vår webbshop.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Kan min faktureringsadress skilja sig från leveransadressen?

Naturligtvis är olika fakturerings- och leveransadresser inga problem alls: Med bara ett klick kan du ange en annan leveransadress i kassan.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Varför finns det prisskillnader mellan olika länder/butiker?

Detta har bland annat att göra med landsspecifika förhållanden som beräkning av fraktkostnader. Vi gör vårt bästa för att begränsa dessa skillnader så långt det är möjligt, men vi kan inte förhindra dem helt.
Priserna i butiken är de som gäller för varje land. I några av våra butiker erbjuder vi leveranser till ett annat land. Du kan läsa denna information i våra butiker under Beställning och leverans.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Får jag en bekräftelse på min beställning?

När du har avslutat din shoppingtur vill vi naturligtvis inte att du ska behöva vänta på oss. Vi skickar omedelbart en orderbekräftelse till din e-postadress med all viktig information om hur du går vidare. Kontrollera även din skräppostmapp. Om du, trots allt, inte får en orderbekräftelse, kontaktar du bara vår hårt arbetande kundtjänst på +46 (0)101 992 503. De hjälper dig gärna!

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Kan jag också beställa från FATMOOSE med min smartphone?

Visst, du kan enkelt bläddra i vår butik med din smartphone och naturligtvis även beställa.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Fram till när kan jag avbryta min beställning?

Om varorna ännu inte har lämnat vårt lager eller om du ännu inte har betalat kan du enkelt avbryta beställningen. Detta betyder: så länge du ännu inte har fått en leveransbekräftelse kan du enkelt avbryta din beställning. Oroa dig inte, om du redan har betalat får du alltid tillbaka dina pengar.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Kan jag ändra min orderinformation efteråt?

Så länge varan du vill ha finns kvar i kundvagnen och beställningen inte har slutförts kan du enkelt ändra beställningsinformationen. Efter att ha slutfört din beställning är ändringar tyvärr inte längre möjliga.
Om du har några frågor eller behöver hjälp, vänligen kontakta vår kundtjänst via vårt kontaktformulär under ämnesraden Leverans - andra frågor om leverans.

chevron-down-solid
chevron-down-solid
Var hittar jag ångerblanketten ?

Inom de första 14 dagarna har du rätt att säga upp avtalet utan att ange skäl. Mer information om detta och formuläret hittar du här: ångerrätt.