Ange vilka varor du vill returnera.
Vänligen kontakta vår kundtjänst personligen för att diskutera förfarandet för att returnera dina varor.
Återbetalningen görs med samma betalningsmetod som du valde när du gjorde din ursprungliga beställning. Om du vill ha en annan betalningsmetod, vänligen notera detta i fältet "Anmärkningar".
Ett foto av den kompletta varan och några detaljbilder räcker. Förfrågningar utan foto behandlas eventuellt inte.
Återbetalningen görs med samma betalningsmetod som du valde när du gjorde din ursprungliga beställning. Om du vill ha en annan betalningsmetod, vänligen notera detta i fältet "Anmärkningar".
Det är inte nödvändigt att returnera varorna, eftersom en direkt efterleverans av relevanta delar är den snabbaste lösningen.
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på mottagna och skadade varor. Inspektera hela försändelsen noggrant och skicka oss en fullständig lista över saknade/defekta varor så att vi kan ordna med en enda restorder. Skapa listan med hjälp av monteringsanvisningen (t.ex.: 1 st B 80, 2 st PD 240) Observera att trä naturligt kan ha sprickor, kvistmärken och hartsbildning och att dessa egenskaper därför även kan förekomma i reservdelarna. Så snart vi har den fullständiga listan får du en efterleverans.
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på mottagna och skadade varor. Ett foto av den kompletta varan och några detaljbilder räcker. Förfrågningar utan foto behandlas eventuellt inte. Du kan ladda upp flera filer samtidigt genom att markera alla filer du vill ha i ditt uppladdningsfönster på en gång och bekräfta med Öppna. Du kan ladda upp filer på upp till 10 Mb totalt.
*) Efter att ha mottagit din förfrågan kommer vår kundtjänst att kontakta dig med ett förslag.
Återbetalningen görs med samma betalningsmetod som du valde när du gjorde din ursprungliga beställning. Om du vill ha en annan betalningsmetod, vänligen notera detta i fältet "Anmärkningar".
Återbetalningen görs med samma betalningsmetod som du valde när du gjorde din ursprungliga beställning. Om du vill ha en annan betalningsmetod, vänligen notera detta i fältet "Anmärkningar".
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på förpackningsetiketten, monteringsanvisningen, leveranskvittot och hela varan. Förfrågningar utan foto behandlas eventuellt inte.
För att vi ska kunna behandla din förfrågan så snabbt som möjligt behöver vi en bild på det billigare erbjudandet! Förutsättning: Ångerfristen på 14 dagar får inte överskridas och varan ska vara identisk.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Återbetalningen görs med samma betalningsmetod som du valde när du gjorde din ursprungliga beställning. Om du vill ha en annan betalningsmetod, vänligen notera detta i fältet "Anmärkningar".
Ett foto av den kompletta varan och några detaljbilder räcker. Förfrågningar utan foto behandlas eventuellt inte.
Återbetalningen görs med samma betalningsmetod som du valde när du gjorde din ursprungliga beställning. Om du vill ha en annan betalningsmetod, vänligen notera detta i fältet "Anmärkningar".
Det är inte nödvändigt att returnera varorna, eftersom en direkt efterleverans av relevanta delar är den snabbaste lösningen.
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på mottagna och skadade varor. Inspektera hela försändelsen noggrant och skicka oss en fullständig lista över saknade/defekta varor så att vi kan ordna med en enda restorder. Skapa listan med hjälp av monteringsanvisningen (t.ex.: 1 st B 80, 2 st PD 240) Observera att trä naturligt kan ha sprickor, kvistmärken och hartsbildning och att dessa egenskaper därför även kan förekomma i reservdelarna. Så snart vi har den fullständiga listan får du en efterleverans.
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på mottagna och skadade varor. Ett foto av den kompletta varan och några detaljbilder räcker. Förfrågningar utan foto behandlas eventuellt inte. Du kan ladda upp flera filer samtidigt genom att markera alla filer du vill ha i ditt uppladdningsfönster på en gång och bekräfta med Öppna. Du kan ladda upp filer på upp till 10 Mb totalt.
*) Efter att ha mottagit din förfrågan kommer vår kundtjänst att kontakta dig med ett förslag.
Återbetalningen görs med samma betalningsmetod som du valde när du gjorde din ursprungliga beställning. Om du vill ha en annan betalningsmetod, vänligen notera detta i fältet "Anmärkningar".
Återbetalningen görs med samma betalningsmetod som du valde när du gjorde din ursprungliga beställning. Om du vill ha en annan betalningsmetod, vänligen notera detta i fältet "Anmärkningar".
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på förpackningsetiketten, monteringsanvisningen, leveranskvittot och hela varan. Förfrågningar utan foto behandlas eventuellt inte.
För att vi ska kunna behandla din förfrågan så snabbt som möjligt behöver vi en bild på det billigare erbjudandet! Förutsättning: Ångerfristen på 14 dagar får inte överskridas och varan ska vara identisk.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Återbetalningen görs med samma betalningsmetod som du valde när du gjorde din ursprungliga beställning. Om du vill ha en annan betalningsmetod, vänligen notera detta i fältet "Anmärkningar".
Ett foto av den kompletta varan och några detaljbilder räcker. Förfrågningar utan foto behandlas eventuellt inte.
Återbetalningen görs med samma betalningsmetod som du valde när du gjorde din ursprungliga beställning. Om du vill ha en annan betalningsmetod, vänligen notera detta i fältet "Anmärkningar".
Det är inte nödvändigt att returnera varorna, eftersom en direkt efterleverans av relevanta delar är den snabbaste lösningen.
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på mottagna och skadade varor. Inspektera hela försändelsen noggrant och skicka oss en fullständig lista över saknade/defekta varor så att vi kan ordna med en enda restorder. Skapa listan med hjälp av monteringsanvisningen (t.ex.: 1 st B 80, 2 st PD 240) Observera att trä naturligt kan ha sprickor, kvistmärken och hartsbildning och att dessa egenskaper därför även kan förekomma i reservdelarna. Så snart vi har den fullständiga listan får du en efterleverans.
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på mottagna och skadade varor. Ett foto av den kompletta varan och några detaljbilder räcker. Förfrågningar utan foto behandlas eventuellt inte. Du kan ladda upp flera filer samtidigt genom att markera alla filer du vill ha i ditt uppladdningsfönster på en gång och bekräfta med Öppna. Du kan ladda upp filer på upp till 10 Mb totalt.
*) Efter att ha mottagit din förfrågan kommer vår kundtjänst att kontakta dig med ett förslag.
Återbetalningen görs med samma betalningsmetod som du valde när du gjorde din ursprungliga beställning. Om du vill ha en annan betalningsmetod, vänligen notera detta i fältet "Anmärkningar".
Återbetalningen görs med samma betalningsmetod som du valde när du gjorde din ursprungliga beställning. Om du vill ha en annan betalningsmetod, vänligen notera detta i fältet "Anmärkningar".
För att kunna hjälpa dig så snabbt som möjligt behöver vi bilder på förpackningsetiketten, monteringsanvisningen, leveranskvittot och hela varan. Förfrågningar utan foto behandlas eventuellt inte.
För att vi ska kunna behandla din förfrågan så snabbt som möjligt behöver vi en bild på det billigare erbjudandet! Förutsättning: Ångerfristen på 14 dagar får inte överskridas och varan ska vara identisk.
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________